MAGIA SPRZEDAŻY CZYLI JAK OCZAROWAĆ KLIENTA ; MARIO OHOVEN
Zamawiana ilość:
Opis produktu
Po tę książkę powinni sięgnąć: - wszyscy którzy zajmują się handlem niezależnie od rodzaju sprzedawanego produktu i branży, niezależnie od miejsca w hierarchii handlowej (sprzedawca "zza lady" i pracownik działu handlowego, dyrektorzy do spraw sprzedaży i przedstawiciele handlowi firm, dilerzy i akwizytorzy); - ludzie zajmujący się reklama i promocją; - mówcy i prelegenci. Te osoby również, ponieważ autor uważa, że sprzedawać można wszystko - towar, usługę i ideę. Na to zagadnienie można spojrzeć jeszcze szerzej - właściwie wszyscy co jakiś czas występujemy w rolach sprzedawców, a to np. gdy oświadczamy się bliskiej osobie, poszukujemy pracy, czy przekonujemy szefa do naszego pomysłu. Tak więc książkę powinien przeczytać każdy. Odsłania ona tajniki socjologii i psychologii sprzedaży. Dowiedzieć się z niej można jak kształtować swoją osobowość (42 zasady pozytywnego myślenia), jak prowadzić rozmowę telefoniczną (8 złotych reguł rozmowy telefonicznej), jak pytać i odpowiadać na pytania itp. Według autora sprzedawca to mistrz, wirtuoz, który opanował kanony socjotechniki, logiki, psychologii, erystyki a także autorstwa. Krok po kroku M. Ohoven udowadnia, że każdy może stać się sprzedawcą, przez duże S albowiem to "ćwiczenie czyni mistrza". Czytajmy więc książkę i dążmy do sukcesu!
Pozycja wydana przez Business Press w 1994 roku. Stron 181. Okładka miękka, laminowana z lekkim przytarciem krawędzi. Blok w stanie bardzo dobrym.