Logowanie  
E-mail:
Hasło:



Przypomnienie hasła


Rejestracja konta
  Kategorie  
Antropologia, Etnografia,Kultura (20)
Architektura, budownictwo (12)
Bajki (380)
Biblioteka Narodowa (37)
Biografie muzyczne (26)
Biografie,pamiętniki,wspomnienia (185)
Biznes, Prawo (22)
Broń, militaria, wojskowość (30)
Czasopisma /sztuka, hobby... (2)
Dla dzieci i młodzieży (508)
Dom, Ogród, Działka (22)
Encyklopedie, Słowniki (17)
Erotyka (46)
Ezoteryka (17)
Fantastyka; Fantasy (152)
Filozofia; Socjologia (24)
Fotografia (6)
Geologia, Geografia,Geodezja (20)
Gry, zabawy (46)
Historia II wojna (65)
Historia Polski (155)
Historia Powszechna (130)
Hobby (17)
Horrory (18)
Humor i satyra (12)
Jeździectwo (2)
Kino, teatr, media (18)
Komiks obcojęzyczny (118)
Komiksy (138)
Kryminały (249)
Kulinarne (152)
Literatura - historia i teoria (56)
Literatura piękna obca (1052)
Literatura piękna polska (644)
Mapy,przewodniki,historia miast (68)
Matematyka, Fizyka, Chemia (60)
Medycyna (42)
Miniatury (41)
Myślistwo (1)
Nuty, śpiewniki,muzyka (196)
Podróże, góry, turystyka (48)
Poezja, aforyzmy (54)
Popularnonaukowe (42)
Poradniki (29)
Przyrodnicze (27)
Psychologia; pedagogika (123)
Pszczelarstwo (2)
Regionalne (5)
Religie; Mitologie; Wierzenia (164)
Reportaż, Literatura faktu (32)
Robótki ręczne, krawiectwo. (23)
Romans (173)
Sensacja. Thriller (218)
Sport (47)
Sztuka i kultura (132)
Technika,przemysł, motoryzacja (97)
Uroda i zdrowie (95)
Wędkarstwo (22)
Żeglarstwo (4)
Zwierzęta hodowlane i domowe (18)
  Wyszukiwanie  
 Wyraz(y)
do  Cena
 Kategoria
 
Zaawansowane
  Informacje  
Dane Firmy
Regulamin
Kontakt
Dostawa
Polityka prywatności
Polityka cookies
Ochrona danych osobowych
Mapa Sklepu
Katalog produktów
  Kontakt  
e-mailsklep@antykwariat-exlibris.pl
Tel74 640 60 52
GSM608 068 297
  Informacje o produkcie  
MARKETING BEZPOŚREDNI CZYLI JAK ZAPRZYJAŹNIĆ SIĘ Z KLIENTEM ; JACEK OTTO
Dostępność Dostępny
Nasza cena: 14,00 zł
Zamawiana ilość:  
Opis produktu
 "Analiza zmian na współczesnym rynku nasuwa myśl, że umiejętność koncentracji na konsumentach traktowanych indywidualnie oraz nieustanne pielęgnowanie kontaktów z nimi będzie czynnikiem krytycznym, przesądzającym o sukcesie firmy. W wielu przypadkach decydującym o tym, kto utrzyma się na rynku i zwycięży w walce konkurencyjnej.<br> Filozofia troski o klienta już zdobytego powinna wypierać filozofię zdobywania ciągle nowych nabywców (wszystkie badania wykazują, że takie podejście jest tańsze niż ciągłe pozyskiwanie nowych nabywców). Coraz większego znaczenia nabiera więc marketing bezpośredni. On to bowiem stawia na bezpośredni związek z klientem, na prowadzenie z nim dialogu, na traktowanie klienta indywidualnie, jako najważniejszej dla firmy osoby i jako potencjalnego jej &#8222;przyjaciela"". Dynamicznie rozwijający się na Zachodzie marketing bezpośredni stosuje zróżnicowany zestaw środków działania - poczta, telefon, kupon, katalog, sprzedaż domokrążna, a także nowe media elektroniczne.<br> Niniejsza książka przybliża koncepcję marketingu bezpośredniego, wyjaśnia jego filozofię i reguły działania. Autor chciałby zaznaczyć jednak, że książka ta nie ma charakteru gotowego przepisu, a tym samym nie rozwiązuje problemów marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Może natomiast zainspirować polskich menedżerów, sugerując im odmienne od tradycyjnych kierunki myślenia i działania."

Pozycja wydana przez Business Press w 1994 roku. Stron 172. Okładka miękka, laminowana w stanie bardzo dobrym. Blok w stanie bardzo dobrym. 
ISBN: 83-901169-6-0
Format książki: 20 x 12,5
Ostatnia Aktualizacja
» Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF
» Informuj mnie o aktualizacjach MARKETING BEZPOŚREDNI CZYLI JAK ZAPRZYJAŹNIĆ SIĘ Z KLIENTEM ; JACEK OTTO
» Napisz recenzję tego produktu!
» Zadaj nam pytanie...
Poprzedni produkt Produkt 18 z 22 w kategorii Biznes, Prawo Następny produkt
  Koszyk  
   ... jest pusty
  Ostatnio oglądane  
MARKETING BEZPOŚREDNI CZYLI J
  Ostatnio oglądane  
Powiedz o tym produkcie swoim znajomym
  Nowości  
Zobacz wszystkie
  Kto jest online  
Obecnie w sklepie jest
 36 Klienci
 online.