MYŚLENIE STRATEGICZNE W ZARZĄDZANIU ; ANDRZEJ GÓRALCZYK
Zamawiana ilość:
Opis produktu
Zbyt często z czystym sumieniem rezygnujemy z 'brania spraw w swoje ręce'. Również za często skazujemy firmę na chaotyczne 'dryfowanie ze zwiniętymi żaglami', przerzucając odpowiedzialność za jej losy na zewnętrzne, bliżej nieokreślone siły.
Istnieje wiele powodów, którymi menedżerowie uzasadniają bezsensowność lub małą przydatność myślenia o strategii prowadzonego biznesu. Mówi się na przykład, że nie sposób planować czegokolwiek na dłużej, bowiem losy przedsiębiorstwa w zbyt małym stopniu zależą od nas samych, iż w ostatecznym rachunku zmieniające się wciąż przepisy i niestabilna polityka gospodarcza i tak udaremni każde dalekosiężne przedsięwzięcie rozwojowe.
Pozycja wydana przez Infor w 1999 roku. Stron 99. Okładka miękka, laminowana w stanie bardzo dobrym. Blok w stanie bardzo dobrym.