Logowanie  
E-mail:
Hasło:



Przypomnienie hasła


Rejestracja konta
  Kategorie  
Antropologia, Etnografia,Kultura (20)
Architektura, budownictwo (12)
Bajki (380)
Biblioteka Narodowa (37)
Biografie muzyczne (26)
Biografie,pamiętniki,wspomnienia (185)
Biznes, Prawo (22)
Broń, militaria, wojskowość (30)
Czasopisma /sztuka, hobby... (2)
Dla dzieci i młodzieży (508)
Dom, Ogród, Działka (22)
Encyklopedie, Słowniki (17)
Erotyka (46)
Ezoteryka (17)
Fantastyka; Fantasy (152)
Filozofia; Socjologia (24)
Fotografia (6)
Geologia, Geografia,Geodezja (20)
Gry, zabawy (46)
Historia II wojna (66)
Historia Polski (156)
Historia Powszechna (130)
Hobby (17)
Horrory (18)
Humor i satyra (12)
Jeździectwo (2)
Kino, teatr, media (18)
Komiks obcojęzyczny (118)
Komiksy (138)
Kryminały (249)
Kulinarne (152)
Literatura - historia i teoria (56)
Literatura piękna obca (1053)
Literatura piękna polska (644)
Mapy,przewodniki,historia miast (68)
Matematyka, Fizyka, Chemia (60)
Medycyna (42)
Miniatury (41)
Myślistwo (1)
Nuty, śpiewniki,muzyka (196)
Podróże, góry, turystyka (48)
Poezja, aforyzmy (54)
Popularnonaukowe (42)
Poradniki (29)
Przyrodnicze (27)
Psychologia; pedagogika (123)
Pszczelarstwo (2)
Regionalne (5)
Religie; Mitologie; Wierzenia (164)
Reportaż, Literatura faktu (32)
Robótki ręczne, krawiectwo. (23)
Romans (173)
Sensacja. Thriller (218)
Sport (47)
Sztuka i kultura (132)
Technika,przemysł, motoryzacja (97)
Uroda i zdrowie (95)
Wędkarstwo (22)
Żeglarstwo (4)
Zwierzęta hodowlane i domowe (18)
  Wyszukiwanie  
 Wyraz(y)
do  Cena
 Kategoria
 
Zaawansowane
  Informacje  
Dane Firmy
Regulamin
Kontakt
Dostawa
Polityka prywatności
Polityka cookies
Ochrona danych osobowych
Mapa Sklepu
Katalog produktów
  Kontakt  
e-mailsklep@antykwariat-exlibris.pl
Tel74 640 60 52
GSM608 068 297
  Informacje o produkcie  
SZTUKA PROMOCJI CZYLI JAK NAJLEPIEJ ZAPREZENTOWAĆ SIEBIE I SWOJĄ FIRMĘ ; ANDRZEJ SZNAJDER
Dostępność Dostępny
Nasza cena: 15,00 zł
Zamawiana ilość:  
Opis produktu
 Skuteczność działań promocyjnych w dużym stopniu zależy od takich cech, jak oryginalność, polot czy inwencja twórcza, jednak przestrzeganie pewnych reguł sztuki jest również konieczne. Zwłaszcza że tych pierwszych cech nie można się nauczyć. Celem książki jest dokonanie systematyzacji pojęć z dziedziny promocji i charakterystyka jej różnych form z punktu widzenia ich przydatności w konkretnych sytuacjach. Chodzi o to, by pokazać, że promocja to nie tylko reklama, ale także akwizycja, działania o charakterze public relations, czy uzupełniającym i dość nowa w Polsce forma - sponsoring. Książka dostarcza informacji na następujące tematy:- promocja jako element marketingu;- uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- promocja jako proces komunikowania się z rynkiem;- zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- kampanie promocyjno-reklamowe;- współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi;- image firmy.Pozycja adresowana jest do przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się profesjonalnie tym zagadnieniem.

Pozycja wydana przez Business Press w 1993 roku. Stron 247. Okładka miękka, laminowana z lekkim przytarciem krawędzi i sladami załamań. Blok w stanie bardzo dobrym. 
ISBN: 83-901169-0-1
Format książki: 20 x 12,5
Ostatnia Aktualizacja
» Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF
» Informuj mnie o aktualizacjach SZTUKA PROMOCJI CZYLI JAK NAJLEPIEJ ZAPREZENTOWAĆ SIEBIE I SWOJĄ FIRMĘ ; ANDRZEJ SZNAJDER
» Napisz recenzję tego produktu!
» Zadaj nam pytanie...
Poprzedni produkt Produkt 15 z 22 w kategorii Biznes, Prawo Następny produkt
  Koszyk  
   ... jest pusty
  Ostatnio oglądane  
SZTUKA PROMOCJI CZYLI JAK NAJL
  Ostatnio oglądane  
Powiedz o tym produkcie swoim znajomym
  Nowości  
Zobacz wszystkie
  Kto jest online  
Obecnie w sklepie jest
 46 Klienci
 online.