MARKETING WYSTAWIENNICZY CZYLI JAK ODNIEŚĆ SUKCES NA TARGACH ; ADAM DRAB
Zamawiana ilość:
Opis produktu
Adam Drab Lektura obowiązkowa dla każdego marketingowca. Marketing Serwis W Polsce w 1996 r. można było spędzić na targach 1100 dni - tyle bowiem czasu obejmowały wszystkie zorganizowane imprezy. Ich łączna powierzchnia inwestycyjna wyniosła 770 000 mkw. Wiedza o tym kiedy i jak się zaprezentować staje się więc niezbędna. W książce znajdziecie Państwo odpowiedź na pytania:- jak poszukiwać nisz rynkowych;- jaką imprezę targową wybrać i jak ją zorganizować;- jakie stoisko zamówić;- jak przygotować i zarządzać personelem stoiska;- jak nawiązać kontakty z klientami;- jak zakończyć i wykorzystać efektywnie imprezę targową. Podstawowa część książki poświęcona jest metodzie 10 kroków, stanowiącej kwintesencję doświadczeń kilku firm, dla których targi to już styl funkcjonowania, a nie tylko część strategii promocyjnej czy handlowej.
Pozycja wydana przez Business Press w 1993 roku. Stron 350. Okładka miękka, laminowana z niewielkim przytarciem krawędzi. Blok w stanie bardzo dobrym.