Antropologia, Etnografia,Kultura (20) Architektura, budownictwo (12) Bajki (381) Biblioteka Narodowa (37) Biografie muzyczne (26) Biografie,pamiętniki,wspomnienia (185) Biznes, Prawo (22) Broń, militaria, wojskowość (30) Czasopisma /sztuka, hobby... (2) Dla dzieci i młodzieży (508) Dom, Ogród, Działka (22) Encyklopedie, Słowniki (17) Erotyka (46) Ezoteryka (17) Fantastyka; Fantasy (152) Filozofia; Socjologia (24) Fotografia (6) Geologia, Geografia,Geodezja (20) Gry, zabawy (46) Historia II wojna (66) Historia Polski (156) Historia Powszechna (130) Hobby (17) Horrory (18) Humor i satyra (12) Jeździectwo (2) Kino, teatr, media (18) Komiks obcojęzyczny (118) Komiksy (138) Kryminały (249) Kulinarne (152) Literatura - historia i teoria (56) Literatura piękna obca (1053) Literatura piękna polska (644) Mapy,przewodniki,historia miast (68) Matematyka, Fizyka, Chemia (60) Medycyna (42) Miniatury (41) Myślistwo (1) Nuty, śpiewniki,muzyka (196) Podróże, góry, turystyka (48) Poezja, aforyzmy (54) Popularnonaukowe (42) Poradniki (29) Przyrodnicze (27) Psychologia; pedagogika (123) Pszczelarstwo (2) Regionalne (5) Religie; Mitologie; Wierzenia (164) Reportaż, Literatura faktu (32) Robótki ręczne, krawiectwo. (23) Romans (173) Sensacja. Thriller (218) Sport (47) Sztuka i kultura (132) Technika,przemysł, motoryzacja (97) Uroda i zdrowie (95) Wędkarstwo (22) Żeglarstwo (4) Zwierzęta hodowlane i domowe (18)
PROMOCJA SPRZEDAŻY CZYLI JAK SPRZEDAĆ WIĘCEJ ; JACEK KALL
W książce tej, obok wskazania roli i sposobu wykorzystania poszczególnych narzędzi promocji sprzedaży, autor podaje warunki jakie muszą być spełnione, aby promocja przyniosła stosującej ją firmie oczekiwane efekty.
pozycja wydana przez Business Press. Stron 251. Okładka miękka, laminowana w stanie bardzo dobrym. Blok w stanie bardzo dobrym.
ISBN :
83-901169-8-7
Format książki :
20 x 12,5
Ostatnia Aktualizacja
Produkt 16 z 22 w kategorii Biznes, Prawo
... jest pusty
Obecnie w sklepie jest 5 Gości i 54 Klienci online.