CZAS PUSTY - ANALIZA TREŚCI PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH CZTERECH NADAWCÓW POLSKICH ; A. GAŁA i I. ULFIK-JAWORSKA
Zamawiana ilość:
Opis produktu
Książka jest zbiorem artykułów dotyczących wpływu telewizji na rozwój człowieka, a dokładniej analizy jednostek przekazu treści: obrazów, sekwencji obrazów o spójnym znaczeniu oraz całych audycji. Zespół, kierowany przez Panią Profesor Marię Braun-Gałkowską, podjął próbę przeanalizowania treści programów emitowanych przez czterech najczęściej oglądanych nadawców: TVP 1, TVP 2, Polsat oraz TVN. Tytułowy „Czas pusty” dotyczy m.in. czasu widza zagospodarowanego przez nadawców wbrew jego woli, czyli zapełnionego przede wszystkim reklamami i zwiastunami, których pora nadawania częściowo pokrywa się z czasem emisji audycji.
Pozycja wydana przez KUL w 2006 roku. Stron 208. Okładka miękka, laminowana w stanie bardzo dobrym. Blok w stanie bardzo dobrym.